söndag 24 februari 2013

Efterfesten (Antikmässan 2013)

Vi var ett gäng Retrobloggare som träffades både på Antikmässan och även en stund senare på en sk "efterfest". Linda som har bloggen "Porslinan - jakten på det stora fyndet" hade ordnat med en lokal i närheten av mässan. Det lastades upp flera kartongen av fina saker som snabbt byte ägare. Den som hade mest saker med sig vara Benny (bloggen "Porslinsbloggen"). 
En väldigt rolig träff med likasinnade, det hoppas jag vi gör om! :)
Det här bytte och köpte jag till mig: (klicka på bilden så blir den större)
En härlig plåtbricka av Maria (bloggen "Gilas grotta")  Dominovasen, den stora gula skålen, en härlig Norah duk och dom söta glasen köpte/bytte jag till mig av Benny. Den blå skålen och den genomskinliga skålen köpte jag av Anna (bloggen "Retrolux").

Ett bord fyllt med massor av fint som bytte ägare under kvällen. 

10 kommentarer:

  1. Så mycket fint du fick med dig hem. Jag missade helt brickan. Jag hoppas som du att det blir fler sådana här "efter-bytes-fester" i framtiden för det var så trevligt. Kul att träffa dig igen :)

    SvaraRadera
  2. ja, jag är så klart mer än nöjd. Ja, brickan fick jag inte behålla länge...dottern tog den direkt. Hon har så mycket prylar att hon borde starta en blogg hon med. :)

    SvaraRadera
  3. Superkul att träffa likasinnade! Fram för större och fler bytesträffar!!!

    SvaraRadera
  4. Jaaa det var så trevligt! Tänk om vi kunde ha en retrobloggs-loppis nån gång ;-)

    SvaraRadera
  5. Ni verkar ju ha haft det så jäkla bra. Så avundsjuk på att vi inte kunde komma. Men det kanske vi kan göra nästa år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det gäller att planera flera månader innan! :)

      Radera
  6. Synd att jag inte hade möjlighet att komma på efterloppisen men jag var med förra året så jag vet hur trevligt det är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det var synd. Men hoppas vi gör det igen snart! :)

      Radera