tisdag 12 februari 2019

Inköp på antikmässan 2018

Jo, jag vet jag är sen....så här kvällen innan det är dags för det årliga besöket på Antikmässan i Älvsjö!
Förra året inköp var verkligen ett fynd! Hur man nu lyckas fynda på mässan kan man undra!
En Royal krona för endast 30kr! Hur kommer nu det sig? Jo, jag fråga vad han skulle ha, 50kr sa han. Va? svarade jag lätt förvånad. Ja du får den för 50kr. Problemet just då var att jag hade bara 30kr i lösa kontanter för han tog inte swish. Så, 30kr blev det! (nej han hade inte igång kortläsare just då)

Året innan köpt jag också Royal Krona, betydligt dyrare. Men nog dom trevligast jag köpt i klarglas! 

Jag kanske ska ha det som en grej att alltid köpa en Royal Krona på mässan.
Ja, vi får väl se om det blir något dom kommande dagarna. 

Trevlig ska det bli att träffas igen. Alla nya och gamla bloggar, instagrammare och facebooks vänner. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar