tisdag 12 augusti 2014

Blå huset i Borrby

Nyligen gjorde jag och dottern ett besök till Borrby och det Blå huset! Efter att ha sett många fina bilder och haft kontakt med ägaren Carina under flera år så fick vi äntligen ett tillfälle att träffas!
Och vilket härligt mottagande! En kram direkt när jag sa vem jag var! :)

Dottern rusade snabbt in i butiken och hittade självklart läckra coasters.
Själv köpte jag en vas från Stålhane men inköpen får bli i nästa inlägg.

Här kommer bilder från besöket. Kan varmt rekommendera alla ett besök dit.
Gott fika och en underbar trädgård! 

(klicka på bilderna så blir dom större)



 Härligt! Denna bok känner vi igen! 


 Denna trave skulle jag gärna ha!


 Underbara tavlor! Uppsala Ekeby, MS.


 ja tack detta tyg skulle göra vem som helst glad! Stig Lindberg!


 Underbara tyger!!!

 Undrar om den funkade....






 Svårt att fånga på bild hur stor det här trädet är...men ni ser fikabordet till vänster....så kanske ni förstår hur stor det är

 Ja vad hette nu denna växt?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar