söndag 4 november 2012

Gott och blandat

Tanken var att jag skulle ha varit med på bloggutmaningen. Vad kommer att stiga i pris om två år. Men jag kommer inte på något tyvärr. Om 10 år kanske det är dags att plocka fram koppar igen. Men två år...allt som rör 80 talet kommer så klart att snart bli intressant. Redan nu stiger gamla Nintendo spel rätt så bra.
Jag väljer att istället visa upp helgens fynd. En salig blandning. Men jag är så nöjd!
Två plåtburkar i flera våningar, söta bestick, Vereco skålar i olika storlekar och   lite annat.




1 kommentar:

  1. Fina fynd! Vi har teskedar i den blommiga modellen i husvagnen (för att inte förstöra dem i diskmaskinen)Jag håller med, svårt att veta vad som kommer att stiga i pris, men jag tror att det mesta inom retro kommer att stiga :)

    SvaraRadera