fredag 27 juli 2012

Gammal klocka - Junghans

Nu var det ett tag sedan det kom upp något nytt på bloggen. Men det är semestertider och jag har legat på latsidan. Men det kommer att komma upp en del fint framöver. Eller vad sägs om denna gamla klocka? Har länge velat ha en gammal fin köksklocka. Men dom jag har hittat har varit allt för dyra. Nu hittade jag denna....en chansning för själva nyckeln saknas. Säljaren påstod att det går med en nyckel som man luftar element med?!
Kan det verkligen stämma....? Tips någon? 
Eller har någon en extra nyckel och vill bli av med?




4 kommentarer:

  1. Oj så snygg! Vilken skönhet! Hoppas du hittar nyckel som passar.

    SvaraRadera
  2. Ibland kan man behöva semester även från bloggen. ;) Jättesnygg klocka, hoppas att du hittar en nyckel till! Jag hade turen att urverket i den gamla köksklockan jag hittade förra sommaren var utbytt till ett batteridrivet. Inte riktigt lika snyggt, men praktiskt.

    SvaraRadera
  3. Klockan är ju toppen, hoppas verkligen att du får fatt i en nyckel. Men lika snygg är den oavsett om den fungerar eller ej.

    SvaraRadera
  4. Klockan tickar nu fint på köksväggen. Hade turen att hitta en nyckel på en garageloppis. Familjen gillar inte ljudet...dom blir nervösa! :)

    SvaraRadera