fredag 17 februari 2012

Fredagen den 17/2 Antikmässa och Retroträff!

Vilken härlig eftermiddag! Träffade Porslinan och Gila nästan på en gång när jag klev in på Älvsjömässan. Benny - Porslinsbloggen hade ordnat så att vi från Retro blogg nätverket kom in på presspass! Tack för det! Flera timmar gick vi runt och njöt av allt fint. Väl dyrt men mycket fint att se på. Himla trevligt var det sen med fika tillsammans och träffa fler inom vårt nätverk. Här kommer lite av alla bilderna jag tog.


















5 kommentarer:

  1. Så skoj att ses! Och vilken rolig dag. Hoppas vis ses igen. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Kul att se bilderna, trevligt att träffas.

    SvaraRadera
  3. Åh, härliga bilder. Jag hann tyvärr inte i tid för träffen, var på en kollegas begravning. Vi hann gå några timmar i alla fall men jag gjorde inga fynd denna gången, men tittade desto mer. På femte våningen hade en jättefin Schäffenacker men priset 1600 avskräckte...hoppas vi ses framöver.

    SvaraRadera
  4. Det var tråkigt att jag inte hann se dig. Nästa gång!

    SvaraRadera
  5. Tack för i fredags, så kul att träffa dig! :)
    Och roligt att se att vi fotade så olika saker fast vi gick tillsammans.

    SvaraRadera